Під час введення карантину та встановлення обмежувальних заходів з метою захисту вашого здоров’я, державна служба зайнятості як система державних установ продовжує працювати в штатному режимі.
На період карантину запроваджено тимчасові особливості обслуговування клієнтів служби зайнятості.
Якщо ви маєте намір зареєструватися як безробітний, Ви можете це здійснити через засоби електронного зв’язку (jobcentr-yuukr@ocz-mk.gov.ua) або скриньки для кореспонденції, розміщеної біля входу в приміщення центру зайнятості, надавши копії необхідних документів та відповідної заяви. Зразки заяв можна отримати у чергового фахівця філії (Полохало А.М. (05136) 5-93-23).
Опрацювання документів проходить щоденно, за результати чого з вами зв’язується фахівець, який спеціалізується на питанні, що вас цікавить. Звертаємо увагу, що вам необхідно обов’язково надати актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку.
Перелік основних документів для реєстрації як безробітного:
- паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- трудова книжка (цивільно-правовий договір чи документ, який підтверджує припинення останнього виду зайнятості);
- документ про освіту.
Якщо для вашої реєстрації будуть необхідні додаткові документи, передбачені для окремих категорій громадян, вас буде окремо повідомлено у телефонному режимі або засобами електронного зв’язку.
Якщо ви вже зареєстровані як безробітний:
У разі виникнення питань щодо обслуговування в службі зайнятості в період карантину, телефонуйте.
Наші спеціалісти нададуть фахову консультацію.
Номер телефону чергового фахівця
Южноукраїнської міської філії Миколаївського ОЦЗ
(05136) 5-93-23
Бережіть себе і своє здоров’я!