Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Зустріч за круглим столом
AA

Зустріч за круглим столом

11 вересня в приміщенні виконавчого комітету за участю першого заступника міського голови, депутатів Южноукраїнської міської ради, представників департаменту соціальних питань та охорони здоров'я, фінансового управління та керівництва комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» відбулась попередня зустріч із розробниками  програмного забезпечення. Метою зустрічі було питання запровадження, зокрема, в лікарні міста Южноукраїнська системи електронної реєстратури, яка дозволить полегшити роботу лікарів та відмовитись від застарілої системи прийому до лікаря через талони.

Вирішено в подальшому продовжити співпрацю в даному напрямку.

Читайте також

Засідання комісії з вирішення питань ветеранів війни, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням засту...

Робоча нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням заступ...

Свято мильних бульбашок

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

  За ініціативи Християнської Церкви Джерело Життя 14 вересня відбулося свято мильних бульба...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.09.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Державною службою України з питань праці розпочато інформаційну кампанію «Виходь на світло!»

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Незадекларована праця – це свідоме уникнення роботодавцями і працівниками офіційного оформленн...