Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Шановні мешканці міста!
AA

Шановні мешканці міста!

У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами  на трубопроводі системи гарячого водопостачання  в житлових будинках  по вул. Набережна Енергетиків № 27, 29, 35, бул. Шевченка № 6, 8, 10 та ДНЗ № 8 буде  припинено постачання гарячої води з 08:00  до 17:00  18.12.2019 року. КП ТВКГ просить вибачення за незручність.

За необхідною інформацією звертатися за телефонами:

начальник зміни КП ТВКГ тел. 5-55-60;

диспетчер з обслуговування внутрішньо будинкових мереж тел. 5-55-40, 5-56-76.

Адміністрація КП ТВКГ.

Читайте також

Шановні жителі ІІ мкрн міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральномутрубопроводі ХВП буде відклю...

Шановні жителі міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв'язку з проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах міста для підготовки об...

Шановні жителі міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральному трубопроводі гарячого водопостачанн...

Обговорення тарифного питання

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

11 вересня у сесійній залі пройшло обговорення тарифного питання з представниками громади. У цій зус...

До уваги жителів громади!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

11 вересня 2024 року о 16.30 у великій залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської...

ЗАВЕРШЕННЯ проєкту з компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб «Прихисток»!

Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України (далі - Мінреінтеграції) т...

Привітання до Дня будівельника

Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради

Указом Президента України Леоніда Кучми від 22 липня 1993 року на підтримку ініціативи працівників б...