Міжнародний день рівної оплати праці – крок до справедливого суспільства
Сьогодні, 18 вересня, світ відзначає Міжнародний день рівної оплати праці (International Equal Pay D...
Res --> 1
В разі виникнення питань щодо роботи
некомерційного комунального підприємства «Южноукраїнський міський центр первинної медико - санітарної допомоги»,
що виникли в рамках проведення медичної реформи в Україні Ви можете звернутись:
- до департаменту соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради за адресою: б-р Цвіточний 4,
директор Гехад Ельвіра Есендуллахівна, тел. 5-50-56;
заступник директора департаменту-начальник відділу праці Філонова Олена Миронівна, тел. 5-55-17;
начальник відділу охорони здоров'я Щербина Наталія Михайлівна, тел. 5-60-75;
- до виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Кольчак Олександр Миколайович, тел. 5-83-50;
- до управління охорони здоров'я Миколаївської обласної державної адміністрації, начальник Георгієв Павло Васильович, тел. 0512-37-04-58.
Сьогодні, 18 вересня, світ відзначає Міжнародний день рівної оплати праці (International Equal Pay D...
16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням засту...
16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням заступ...
Цей день - данина подяки і поваги вдячність для родин, які подарували і дарують дітям, що залишились...
За ініціативи Християнської Церкви Джерело Життя 14 вересня відбулося свято мильних бульба...
Реабілітація дітей з інвалідністю – це відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей...
На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...
В рамках масштабної інформаційної кампанії «Виходь на світло!», з метою підвищення обізн...
При управлінні соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради створений консультаційний...
Незадекларована праця – це свідоме уникнення роботодавцями і працівниками офіційного оформленн...