Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Гаряча лінія з юридичної, соціальної та психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам
AA

Гаряча лінія з юридичної, соціальної та психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам

27.09.2022  відбулася робоча зустріч начальника управління соціального захисту Ельвіри Гехад з представником ГО «Десяте квітня» у Вознесенському районі Наталією Заграєнко.

 В ході зустрічі обговорена співпраця  в частині  надання безкоштовної юридичної, соціальної та психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам у Южноукраїнській міській об’єднаній територіальній громаді.

Для осіб які потребують вищезазначеної допомоги ГО «Десяте квітня» відкрито безкоштовну гарячу лінію:

 

 

Читайте також

Засідання комісії з вирішення питань ветеранів війни, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням засту...

Робоча нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням заступ...

Свято мильних бульбашок

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

  За ініціативи Християнської Церкви Джерело Життя 14 вересня відбулося свято мильних бульба...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.09.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Державною службою України з питань праці розпочато інформаційну кампанію «Виходь на світло!»

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Незадекларована праця – це свідоме уникнення роботодавцями і працівниками офіційного оформленн...