Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До Всесвітнього дня охорони праці
AA

До Всесвітнього дня охорони праці

Міжнародна організація праці напередодні Всесвітнього дня Охорони праці-2020 опублікувала відео-ролік щодо вжиття заходів безпеки і здоров’я на робочому місці, які допоможуть уповільнити і зупинити розповсюдження вірусу!

Під час кризи робочі місця можуть мати життєво важливе значення для запобігання та контролю спалахів. Адекватні заходи безпеки та гігієни праці на роботі можуть відігравати вирішальну роль у стримуванні поширення хвороби, захищаючи працівників і суспільство в цілому. Уряди, роботодавці та працівники відіграють певну роль у подоланні кризи  COVID19, і їх співпраця є ключовою. Змінюємося разом!!!

Читайте також

Засідання комісії з вирішення питань ветеранів війни, які захищали незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників і Захисниць України

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, під головуванням засту...

Робоча нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

16.09.2024 в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під головуванням заступ...

Свято мильних бульбашок

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

  За ініціативи Християнської Церкви Джерело Життя 14 вересня відбулося свято мильних бульба...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.09.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Державною службою України з питань праці розпочато інформаційну кампанію «Виходь на світло!»

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Незадекларована праця – це свідоме уникнення роботодавцями і працівниками офіційного оформленн...