Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги мешканців міста!
AA

До уваги мешканців міста!

В зв’язку з аварійної ситуацією, яка виникла на тепловій мережі у магістральної камері МК-30, на період ліквідації аварійної ситуації, будуть тимчасове відключені від мережі теплопостачання наступні об’єкти соціальної інфраструктури, а саме: станція зонування холодного  водопостачання ВП ЮУ АЕС, автостоянка на другому в’їзді у місто, магазин «Платформа», автомийка, готель «Бранденбург», ретранслятор  та інші об’єкти. 

Роботи з ліквідації аварійної ситуації будуть завершені до17 години 12.11.2018р.

Читайте також

Шановні жителі ІІ мкрн міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральномутрубопроводі ХВП буде відклю...

Шановні жителі міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв'язку з проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах міста для підготовки об...

Шановні жителі міста!

Комунальне підприємство «Теплопостачання та водо-каналізаційне господарство»

У зв’язку з аварійно-ремонтними роботами на магістральному трубопроводі гарячого водопостачанн...

Обговорення тарифного питання

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

11 вересня у сесійній залі пройшло обговорення тарифного питання з представниками громади. У цій зус...

До уваги жителів громади!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

11 вересня 2024 року о 16.30 у великій залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської...

ЗАВЕРШЕННЯ проєкту з компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб «Прихисток»!

Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України (далі - Мінреінтеграції) т...

Привітання до Дня будівельника

Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради

Указом Президента України Леоніда Кучми від 22 липня 1993 року на підтримку ініціативи працівників б...